Waytobieber.blogg.se

Jag tävlar om en egen karaktär i senaste berättelsen "Remember When" på http://waytobieber.blogg.se/

Hela ditt namn: Alice Bjork
Utseendebeskrivning: Jag har blondt hår nästan lite guldigt, jag har korall blåa ögon, lite söta fräknar har jag också :-) och ett litet födelsemärke bakom örat!
Tre typiska meningar/ord du ofta säger:Whatever brukar jag säga ganska ofta och förlåt (sorry) säger jag väldigt ofta så mina vänner är trötta på det.
Intressen: spela fotboll, dans, sjunga och vara med min underbara vänner
Personlighet: Jag kan se lite typ aktig ut ibland, men mina vänner säger att dom gillar mig haha!! Jag är inte rädd för att prata.
Hur du är som kompis: Jag är nog en riktigt skön och ball brud, men jag kan någ vara ganska jobbigt ibland men vem är inte det?!!
Hur dina kompisar beskriver dig:
Om mina vänner skulle beskriva mig med tre ord blir det nog: 1.Snäll 2.Söt 3:Bra på att dansa
Vad du vill bli inom framtiden: Jag vill bli dansare, skådespelare (Kommer nog aldtig bli) och journalist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0